Inte så allvarligt menat...

onsdag, augusti 09, 2006

Barnarbete

Idag har Skorpan hjälpt mig på jobbet.

Jag behövde en förstasida till vårt regionalpolitiska handlingsprogram. Med kameran i högsta hugg promenerade Skorpan iväg till parken, hon kom tillbaka med 51 tagna bilder. Jag valde den här bilden, gjorde om den till svartvit och satte dit vår logotype. Som belöning - för väl utfört arbete - fick fotografen ha sitt namn med på programmets förstasida. Det är bäst att inte överdriva utgifterna på lönekontot. Jag har hört att det är i högkonjunktur som man ska dra åt svångremmen.

1 Comments:

  • Jag tycker att Skorpan verkar ha en lysande framtid som fotograf.
    Kul att läsa att du har hittat en motionsform som passar. Själv har jag lite svårt att förstå tjusningen med cykel...

    By Anonymous Anonym, at 7:49 fm  

Skicka en kommentar

<< Home